ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η εγγύηση των εμπορευμάτων ισχύει εντός της εταιρείας μας. Σε περίπτωση που προκύψει κόστος μεταφορικών από και προς στην εταιρεία μας τότε αυτά επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη.  
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται κανονικά στην αρχική τους συσκευασία για να μην παθαίνουν φθορές κατά την μεταφορά. (Αν δεν υπάρχει η αρχική συσκευασία τότε η αυτοσχέδια συσκευασία θα πρέπει να είναι σωστά κατασκευασμένη έτσι ώστε το προϊόν να είναι ασφαλές κατά την μεταφορά). Θα πρέπει να υπάρχει επιπλέον εξωτερική συσκευασία για την προστασία από  αυτοκόλλητα ταχυμεταφορών, χτυπήματα, σημειώσεις  κ.λ.π εξωτερικούς παράγοντες.
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται με όλα τα παρελκόμενά τους, όπως αυτά παραδόθηκαν στην αρχική συσκευασία.
    • Τροφοδοσίες
    • Βάσεις
    • Καλώδια
    • Κεραίες (Εάν υπάρχουν)
    • Καπάκια (που έχουν πιθανά s/n ) (φυσικά το s/n που αναγράφεται στο καπάκι θα πρέπει να ταυτίζεται με αυτό της συσκευής)

Αν οποιοδήποτε από τα παραπάνω δεν έχει αποσταλεί  τότε η διαδικασία του τεχνικού ελέγχου δεν θα προχωρά μέχρις ότου το τεχνικό μας τμήμα παραλάβει όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα. Σε περίπτωση όπου η παραπάνω διαδικασία διαρκέσει πέραν των 10 ημερών το δέμα θα επιστρέφεται στον πελάτη με δική του χρέωση μεταφορικών χωρίς να έχει ελεγχθεί.

  • Τα προϊόντα θα συνοδεύονται υποχρεωτικά και πάντα από σημείωμα που περιγράφει τη βλάβη  Αν τα προϊόντα δεν συνοδεύονται από σχετική αναφορά βλάβης τότε δεν θα ελέγχονται μέχρις ότου αποσταλεί η σχετική αναφορά βλάβης με fax ή e-mail .
  • Η διάρκεια του τεχνικού ελέγχου των προϊόντων από το τεχνικό μας τμήμα διαρκεί από 1 έως 5 ημέρες  ανάλογα με το φόρτο εργασίας του τεχνικού τμήματος αλλά και ανάλογα με το χρόνο που απαιτείται για να ελεγχθεί πλήρως το προϊόν (τύπος δυσλειτουργίας κλπ).
  • Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο θα πρέπει να εισέρχονται στην εταιρεία μας συνοδευόμενα  από  σχετικό παραστατικό (Δελτίο αποστολής ). Σε περίπτωση που κάποιος από τους πελάτες μας δεν διαθέτει σχετικό παραστατικό ενώ έχει αγοράσει το προϊόν με τιμολόγιο τότε και μόνο τότε θα αποστέλλει το προϊόν κατόπιν συνεννοήσεως με κάποιον από τους εκπροσώπους της εταιρείας μας.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.
  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από το Foscam Shop, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη.Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς το Foscam Shop.
  • Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρταςτο Foscam Shop θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη του Foscam Shop πλέον. Το Foscam Shop κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.  . Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς του  Foscam Shop προς τον πελάτη.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στο Foscam Shop όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν το Foscam Shop.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.